Klachten/reclamaties

Eventuele reclamaties dient u per omgaande te melden bij het plaatselijke kantoor van Sol og Strand (telefoonnummer en adres staan vermeld op het huurbewijs.

Volg de link om de openingstijden voor onze plaatselijke bureaus en het hoofdkantoor te bekijken.

Reclamaties/klachten over de schoonmaak dient u direct op de aankomstdag te melden bij Sol og Strand. Eventuele andere reclamaties/klachten dient u ook aan ons mede te delen zodat deze verholpen kunnen worden. Vakantiegasten zijn, volgens de Deense wetgeving verplicht Sol og Strand een redelijke kans te geven om eventuele problemen te verhelpen die door de vakantiegast aangemeld zijn. Een eventuele schadevergoeding wordt berekend vanaf het tijdspunt dat Sol og Strand van de reclamatie/klacht op de hoogte is gesteld.

BELANGRIJK!!!! Indien u besluit de vakantiewoning te verlaten zonder Sol og Strand hiervan mondelijk op de hoogte te hebben gesteld, en zonder Sol og Strand de mogelijkheid te geven eventuele gebreken/problemen te verhelpen, kan Sol og Strand niet verplicht worden tot het uitbetalen van een schadevergoeding aangezien u zodoende Sol og Strand niet de mogelijkheid heeft gegeven de eventuele gebreken te verhelpen.